Saturday, March 14, 2009

ႏွလံုးသားၿမိဳ႔ေတာ္ (၃)

ခု ေရဒီယိုက လာေနတဲ့ သီခ်င္းက ခ်စ္သူလမ္း တဲ့။ ဟန္ထြန္းနဲ႔ Rဇာနည္ ဆိုထားတာေလးေလ။ သီခ်င္းက ဘာကို ခံစားၿပီး ဖြဲ႔ဆိုထားသလဲဆိုတာေတာ့ က်ေနာ္ မသိဘူး။ က်ေနာ္ စာေရးမယ္လို႔ စဥ္းစားၿပီး စာအုပ္နဲ႔ ေဘာပင္ ခ်ထားတုန္း ၾကားလိုက္ရတဲ့ အသံက ခ်စ္သူလမ္း တဲ့ေလ။ က်ေနာ့္အေတြးအိမ္ထဲမွာ မေနာေၿမ ၿမစ္ၾကီးနားက ခ်စ္သူလမ္း ေလးကို ေရာက္သြားမိတယ္။ ဧရာ၀တီ ၿမစ္ကမ္းေဘးက ေနရာေလး …..ဗလမင္းထင္တံတားၾကီးကို ေငးေမာခြင့္ရတဲ့ ေနရာေလး ……ဆုိင္တန္းေလးေတြမွာ ထိုင္ရင္း ၿမစ္ေရစီးတာကို ေငးေမာခြင့္ ရတဲ့ ေနရာေလး ……ဟူး………..လြမ္းတယ္ ခ်စ္သူလမ္း ေရ။
ခ်စ္သူလမ္းကို က်ေနာ္ ေနာက္ဆံုး ေရာက္ခဲ့တာက ဇန္န၀ါရီလ (၁၈)ရက္ေန႔။ က်ေနာ္ ၿမစ္ၾကီးနားက မခြာခင္ ခ်စ္သူလမ္းဘက္ကို ဓာတ္ပံုရိုက္ယူခဲ့ခ်င္တာနဲ႔ က်ေနာ့္ညီမေလးနဲ႔ က်ေနာ္ စက္ဘီးတစ္စီးနဲ႔ ေနပူတာကို မမႈဘဲ ေရာက္သြားခဲ့တယ္။ ေန႔ခင္းဘက္ဆိုေတာ့ လူသိပ္မရွိဘူး။ က်ေနာ္ ေရာက္ဖူးတာကလည္း အမ်ားအားၿဖင့္ ညေနခင္းေတြဆိုေတာ့ ေန႔ခင္းဘက္ကို သိပ္မေရာက္ဖူးဘူး။ ဆုေတာင္းၿပည့္နားက KISS ME ဆုိင္ကေနစၿပီး ခ်စ္သူ႔ရင္ခြင္ ကာရာအိုေကဆုိင္ထိ ဆိုင္တန္းနဲ႔ လမ္းေတြကို အမွတ္တရ ဓာတ္ပံုရုိုက္ယူေနရင္း က်ေနာ္ လႈိက္ခနဲ ၀မ္းနည္းသြားခဲ့တယ္။ သစ္ပင္ေပၚက သစ္ရြက္ေတြ ေလအေ၀ွ႔မွာ ေၾကြဆင္းေနတာကို ၾကည့္ရင္း ေနာက္ဆုိ ၿမင္ရဖုိ႔ သိ္ပ္မေသခ်ာေတာ့တဲ့ ၿမစ္ၿပင္ က်ယ္ရယ္.. ေသာင္ၿပင္ ေဖြးေဖြးေတြရယ္..သစ္ရြက္ေၿခာက္ေတြရယ္….က်ေနာ့္ နွလံုးသားထဲမွာ ဓာတ္ပံုရိုုက္ယူလာခဲ့မိတယ္။
ခ်စ္သူလမး္ ဆိုတာ ဘာကုိ ကုိယ္စားၿပဳၿပီး ေခၚေ၀ၚၾကတာလဲဆုိတာ က်ေနာ္မသိဘူး။ ခ်စ္သူလမ္း ဆိုတဲ့ ဆိုင္နာမည္ရွိတဲ့ လမ္းမို႔လား……..? ဒါမွမဟုတ္ နဂိုတည္းက ခ်စ္သူလမ္း လို႔ ေခၚေနၾကလုိ႔ ခ်စ္သူလမ္း ဆိုတဲ့ ဆုိင္ေလး ေပၚေပါက္လာတာလား……….? ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္..က်ေနာ္ စားခဲ့ဖူးတဲ႔့ လက္ဖက္ထမင္းနဲ႔ ဆတ္သားေၿခာက္၊ ပဲၾကမ္းသုပ္၊ ၾကာဇံဟင္း၊ ေကာ္ၿပန္႔ေၾကာ္၊ ထမင္းသုပ္၊ ေက်ာက္ပြင့္သုပ္၊ ေၾသာ္………..အတူသြားခဲ့ဖူးတဲ့ ညီမေလးေတြ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြ အစ္မေတြ………သတိရမိေသးတယ္။

31-1-09(SATURDAY)
9:35 PM

No comments: