Sunday, May 2, 2010

2-5-2010

ဒီတစ္ခါေတာ့ က်ေနာ္ မေက်မနပ္ၿဖစ္ေနတာေလးေတြ ေရးဦးမယ္ဗ်ာ။

က်ေနာ္ခု ေနေနရတာက လူ (၈)ေယာက္ကို အေဆာင္တစ္ခုတည္းမွာ တူတူေနရတယ္ဗ်။ အခန္း (၄)ခန္း ရွိတယ္။ တစ္ခန္းကို ႏွစ္ေယာက္ေပါ့။ အေဆာင္မွာ အေဆာင္မွဴးဆိုၿပီး ရွစ္ေယာက္ထဲကေန တစ္ေယာက္ကို ခန္႔ထားၾကတယ္။

က်ေနာ္ေၿပာခ်င္တာကေတာ့ လူေတြက ဘာလို႔ ကိုယ့္အိမ္ကုိယ့္ယာလို သေဘာမထားဘဲ ထင္သလို လုပ္ေနၾကတာလဲဗ်ာ။ တစ္ေယာက္ကို ကူညီေပးခ်င္စိတ္ေတြ ခန္းေၿခာက္ေနၾကတာလဲ။ ဘာလို႔ တြက္ကပ္ေနၾကတာလဲဗ်ာ......။

က်ေနာ္တို႔က မနက္ ၈း၃၀ ေလာက္ဆို အားလံုး အေဆာင္က ထြက္ၾကရၿပီ။ အဲ့ဒီအခါမွာ အေဆာင္မွာ ရွိတဲ့့ တံခါးေတြကို ေနာက္ဆံုးက်န္ခဲ့တဲ့သူက ပိတ္ေပေရာ့ပဲ။ အဲ.........အမွန္က အရင္ထြက္သြားတဲ့သူေတြက တံခါးမၾကီးပဲ ခ်န္ၿပီး က်န္တဲ့တံခါးေတြကို ပိတ္ေပးခဲ့မယ္ဆိုရင္..............ေနာက္ဆံုးက်ုန္ခဲ့တဲ့သူအတြက္ မသက္သာဘူးလား ........................။

ၿပီးေတာ့ (ကန္ေတာ့ဗ်ာ) အိမ္သာေရေပါ့။ ေရလႊတ္တုန္းဆို ေရပိုက္ကေန ေရလာတယ္။ ေရလႊတ္ခ်ိန္မဟုတ္ရင္ အိမ္သာေရက မလာေတာ့ဘူး။ နည္းနည္းခ်င္းပဲ က်ေတာ့တယ္။ ဒီေတာ့ သူတုိ႔က ေရပံုးနဲ႔ ခပ္မထည့္ခ်င္ေတာ့ ဘယ္လိုလုပ္တယ္မွတ္လဲ။ နည္းနည္းခ်င္းက်ေနတဲ့ ေရ ကို ဖြင့္ထားခဲ့ၾကတယ္။ ဖြင့္ထားခဲ့ရင္လည္း ၿပန္ေတာ့ ပိတ္ဦးမွေပါ့ဗ်ာ.......။ ခုေတာ့ အၿမင္မေတာ္တိ္ုင္း က်ေနာ္က အေနာက္ကေန လုိက္လုပ္ေနရတာဗ်ာ။ သူတုိ႔ ဒီလိုလုပ္တာဟာ ေရစင္မွာ နည္းနည္းပဲ က်န္ေတာ့တဲ့ ေရကို မေခၽြတာရာ မေရာက္ဘူးလားဗ်ာ။

ၿပီးေတာ့ တခ်ိဳ႔ကိစၥေတြမွာ သစၥာသိပ္ရွိၾကတယ္ဗ်။ ဘယ္လုိ ရွိသလဲ ဆုိေတာ့ ကိုယ္က ဒီတံခါးကို မဖြင့္ဘူးဆုိရင္ ၿပန္ၿပီး မပိတ္ဘူးဗ်။ မေန႔ကေပါ့။ က်ေနာ္က မီးဖုိ္ေခ်ာင္မွာ ထမင္းခ်က္ၿပီး ၿပတင္းေပါက္တံခါး မပိတ္ခဲ့ရေသးဘူး။ က်ေနာ္ခ်က္ၿပဴတ္ၿပီးေတာ့ တစ္ေယာက္က ခ်က္ေနေသးေတာ့ က်ေနာ္က ေလ၀င္ေလထြက္ေကာင္းေအာင္လုိ႔ တံခါးကို မပိတ္ခဲ့ေသးဘူးေပါ့ဗ်ာ။ အဲ့ဒါဗ်ာ...........အဲ့ဒီတစ္ေယာက္က သူ ခ်က္ၿပီးတဲ့အခါ တံခါးေပါက္ကုိ မပိတ္ခဲ့ဘူးဗ်ာ။ က်ေနာ္ဖြင့္ထားခဲ့တဲ့ တံခါးေပါက္ကိုပဲ မပိတ္ခဲ့တာေနာ္။ ကဲ................ဘယ့္ႏွယ့္လဲ ။

အဲ့လို ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့ကိစၥကို ကုိယ္ကပဲ အဆံဳးသတ္ရမယ္ဆုိရင္ ဘာလုိ႔ အိ္မ္သာေရကိုေတာ့ မပိတ္ခဲ့ၾကတာလ ဲ မသိဘူးေနာ္။

ၿပီးေတာ့ ရွိေသးတယ္ဗ်။ ေရသြန္ၾကတာေလ။ အေဆာင္ေရွ႔တံခါးေပါက္မွာ ဘာလုိ႔ သြန္ၾကတာလဲ မသိဘူးဗ်ာ။ သူတုိ႔ ဒီလို ေရသြန္ေတာ့ အေဆာင္အ၀င္အထြက္ ေရေတြနဲ႔ ေခ်ာ္လဲမွာေပါ့ဗ်ာ။ ဒီေတာ့ မေနႏိုင္တဲ့ က်ေနာ္က လုိက္ၿပီး ရွင္းေနရတယ္ဗ်။

က်ေနာ္ ခုလုိ ေရးမိတာက က်ေနာ္လုပ္ေနရလို႔ ေရးတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ က်ေနာ္ကေတာ့ အၿမင္မေတာ္တိုင္း လုုပ္ေပးေနမိဦးမွာပဲေလ။ က်ေနာ့္ဆႏၵကေတာ့ သူတုိ႔ကို လူပီသေစခ်င္တယ္။ နည္းနည္းမ်ား ၾကီးက်ယ္သြားမလား မသိဘူး။ အမွန္ကေတာ့ ကိုယ့္ေၾကာင့္ သူတစ္ပါးမွာ ထိခိုက္မႈ မၿဖစ္သြားေအာင္ ေနထိုင္ၿပဳမူမိစိတ္ေတြ ရွိေနေစခ်င္တာပါပဲဗ်ာ။

က်ေနာ္လည္း စိတ္ထားေကာင္းဖုိ႔ လူပီသဖုိ႔ ဆက္လက္ၾကိဳးစားပါဦးမယ္။


အဇူရီ

2 comments:

thaingarra said...

အတူေနေတြထဲ အဲလိုေတြ ျဖစ္ေနရင္

ေတာ္ေတာ္ေလရတယ္ ဗ်ာ ... ဟုတ္ပ

Unknown said...

အင္းေလ
အေဆာင္ဆိုေတာ့လည္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြ ေပ့ါဟာ။ ဟုတ္တယ္။ တစ္ခါတစ္ခါ အဲ့လုိမ်ိဳးေတြ ရွိတယ္။ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက တာ၀န္မယူခ်င္တတ္ၾကတာေပါ့ဟာ။ တစ္ခါတစ္ခါမ်ား ဆုိ ေဒါသအရမ္းထြက္ရတာ။ အလုိက္မသိတတ္ၾကတာလုိ႕ေလ။
ဒါေပမယ့္လည္း သည္းခံရတာပဲေပါ့ေလ။